Boda Borg och Sävsjö IBK presenterar

Sportlovscamp

Två dagar (10-11 feb) med innebandy och teambuilding på Boda Borg
som bonus finns för alla som vill en biljett till smålandsderbyt Växjö IBK - Jönköpings IK (12 feb).

Vi välkomnar tjejer och killar födda 2010-2005 oavsett föreningstillhörighet.

OBS! CAMPEN ÄR NU FULLBOKAD!

Om vår Sportlovscamp 2020

Tillsammans med Boda Borg kommer vi att även denna säsong att anordna sportlovscamp på sportlovet för de som vill utvecklas och träna ännu mer innebandy.

Sportlovscampen vänder sig denna gång till pojkar och tjejer födda 2010-2005.

Upplägg:

Vi träffas mellan kl 08.30-15.30 båda dagarna (ingen övernattning) för att ha kul och träna på olika moment i innebandyn. Lite annorlunda och kanske lite mer utmanande än på våra vanliga träningspass. Vi kommer även besöka Boda Borg en eftermiddag.

Kostad 695:-

Anmälan sker via formuläret nedan - OBS begränsat med platser så först till kvarn!

Detta ingår:

Mellanmål och lunch båda dagarna, olika träningspass och matchspel, en ”camp”-tröja med namn och nummer samt en eftermiddag på Boda Borg. Vi har även gjort klart med Superligaspelaren Otto Weidman från JIK som gästar oss under måndagen. Men flera namn kan tillkomma.

BONUS i år: Dessutom finns för alla som vill en biljett till smålandsderbyt Växjö Vipers-Jönköpings IK i Fortnox Arena 12 februari kl 19.00. (Var och en ordnar skjuts till Växjö själva).

Ledare:

Övriga ledare på campen är både ungdomar som vuxna från Sävsjö IBK:s organisation. Ex. Per Svärdh, Roger Johansson, Robert Bjerhag, Joakim Bjerhag, mfl som har spelat på hög nivå och numera är utbildade ungdomsledare.

CAMPEN ÄR FULLBOKAD!